Iris igen ♥

Igår började mitt tredje och sista läger, även detta på en annan än min vanliga ridskola. Ett juniorläger med halvdagar vilket är ett pass per dag, fem dagar allt som allt.

Vi fick önska hästar så jag passade på att önska Iris igen, det gick så bra sista hopp-passet så jag ville gärna sitta upp på henne igen.

Igår stod det ett dressyrpass på schemat, det gick bra och jag fick några "AHA - känslor" under passet. Kunde verkligen känna att det är det här man söker att kunna ha hela passet. Här syftar jag främst på min egna sits och speciellt handställningen.

Annars så var hon lite bråkig och körde stundsvis någon stötig trav och ville inte samarbeta. Men det kom vi ur och då kändes hon riktigt fin och trevlig!
2013-08-13 @ 17:10:58 Ridläger ♥ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0