Två toppen pass! ♥

Finner inga ord för hur snygga och härliga hästar jag har ridit idag, wow säger jag bara ♥

Frans på förmiddagen och han kändes så fiiin! Det enda var att han var lite svår att svänga med, så det blev mycket skänkel på den nya innersida för att få med honom men då blev han fin och lyssnade bättre. Så snygg var han verkligen och det passet kan jag leva länge på, synd att ingen fota...


Pass nr 2 var på Roxanna, kände innan att jag egentligen inte vill rida då jag inte ville förstöra känslan. Roxanna är en ny häst på ridskolan och så himla snygg och mjuk. Jätte trevlig häst med en bra bjudning i främst traven. Var ingen galopp idag så vet inte hur hon är där men hon var något seg i skritten.
Gick verkligen bra och jag kände mig så stolt som satt där på hennes rygg, gick från ridbanan med ett stort leende på läpparna sen ♥

Två grymma pass och mina nya favvo hästar på min ridskola ♥
Viktorias mamma fotade lite när jag red Roxanna och även en annan tjej i stallet fotade, Viktorias mammas bilder har jag fått men hoppas även att jag kan få bilderna från den andra tjejen - alltid kul med bilder!

Några bilder från idag:
2013-08-01 @ 22:17:48 Bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0