Bra träning eller galenskap?

Haha Elin sa igår att jag kanske skulle träna idag på att "lös-barbacka-hoppa" Zydansie. Hon sa sedan att hon inte menade löst (utan träns) utan att hon hade tänkt på löshoppning samtidigt och att det blev fel. Men jag undrar ja, hon är lite galen ibland ;)

Så idag står det barbacka hoppning på schemat, bara för att jag måste tänka på hur jag rider hästen. Elin vill då se mig i alla gångarter barbacka och gärna något litet skutt, det var länge sedan nu som jag var ute och galopperade barbacka. Ska bli skoj men Zydansie är duktig på att hoppa stort så det lär bli en roligt syn för Elin ^^

Nej men jag tänkte ta med kameran så eventuellt att det kanske blir någon liten filmsnutt från ikväll. Sen kommer det upp här beroende på hur hemskt det ser ut ;)
Den är oskarp men visar höga framben på lågt hinder:
2013-12-08 @ 14:57:19 Allm�nt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0