Födelsedag och morgondagen

Dagen idag har varit bra, 17år nu och förhoppningsvis ett år klokare och modigare. Fick världens bästa present av Viktoria, en privatlektion på Roxanna! Tusen tack för det bästavännen <3
 
Imorgon är det hopptävling
Jag vill så otroligt mycket att jag och Zydansie får en bra runda imorgon, en runda där vi hoppar tillsammans och bara försöker ha en bra känsla!
Det är även omhoppning men jag tänker bara se på det som några extra hinder att hoppa, ta det lugnt och försöka ha en bra känsla. För tänker jag omhoppning så blir jag stressad och rider inte som jag ska, då att lämna allt jobb till Zydansie med en stressad ryttare är inte schysst någonstans! Så hoppar vi felfritt första rundan så får vi ett par till hinder att ta oss över på bästa sätt <3
2013-12-28 @ 17:09:51 Allm�nt Permalink


Kommentarer
Postat av: EBBA LAGERSTRÖM

Grattis Grattis! <3

2013-12-29 @ 18:45:28
URL: http://ebbalagerstrom.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0