Nyårsafton

Kände mig inte alls kry igår, var hemma hela dagen med huvudvärk och en hals som smärtade. Så stannade inne, tyckte synd om mig själv och tittade på film. Missade en uteritt med Elin för det, skit trist men känner mig bättre idag så det blev inte värre än så :)

Nu ska jag och Kasper (min hund) gå iväg till Viktoria för att bara umgås och äta gott, hade tänkt att det skulle komma upp ett inlägg idag om året som gått men det kommer imorgon istället. Då det tar ett tag att dra ihop ett helt år på ett inlägg så fixar jag det imorgon då jag inte hinner nu
Gamla mys bilder:
2013-12-31 @ 13:45:21 Allm�nt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anneli(Mamma)

Så fina bilder<3

2013-12-31 @ 18:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0