Tack!

(Tack till Elins föräldrar för bra tips, nu ska jag i fortsättningen försöka att få fram det som har gått bra och inte bara vara kritisk och säga allt som inte gick så bra)

Gårdagens hoppning är den bästa hittills, våran sista lilla hopprunda - sådan sjukt bra känsla verkligen! Den kommer jag att leva länge på! Jag och Zydansie utvecklas även om jag har svårt att se det så har det blivit en stort skillnad och jag är med mycket mer i hoppen även om det fortfarande är vissa stora hopp som jag blir lite efter i. 

Fantastisk träning igår och jag fick det i inlägget att låta som om att jag var missnöjd, skäms på mig själv! Vi gjorde de bästa hoppen vi gjort och det var inte högt men vi fick till riktigt fina hopp där vi jobbade tillsammans. Riktigt nöjd över passet verkligen! 
Jag tror att jag börjat älska den här hästen! <3
2013-12-15 @ 23:04:47 Zydansie ♥ Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia Krantz

svar; Åh herre gud. Tack så jätte mycket! :D

2013-12-17 @ 17:54:01
URL: http://sofiakrantz.webblogg.se
Postat av: Kajsa Johansson

Sådana känslor är underbara, man lever verkligen länge på dom :') Ser väldigt fint ut på bilden!

2013-12-17 @ 18:20:26
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0