2013-01-01 Året som varit

Nu har ännu ett år passerat, man hinner knappt vänja sig vid att skriva år 12 på uppsatser och annat innan det är dags att ändra igen. Helt stört hur fort tiden kan passera även då det känns som om dagarna bara släpar sig fram.
Januari
Köpte min system kamera Canon EOS 600D
Jag och Viktoria var bartender på hennes mammas fest, en minnesvärd kväll/natt
 
Februari
Tog mysiga vinterbilder med Lucy
Kryssning med bästavän
 
Mars
Fortsatte att utforska min kamera
Min underbara hund Celine  gick bort :'(
 
April
Var på fotokurs
 
Maj
Dressyrtävling på Majsan vilket gav en andra placering
Red med sporrar för första gången
 
Juni
Dressyrtävling Lucy
Gick ut nian och fick stipendium
Satt på en hingst och en frieser samtidigt för första gången i mitt liv
Tog underbara sagobilder med friesern
 
Juli
Fotade vidare
 
Min och Lucys 1-årsdag
 
Augusti
Lucy och jag badade tillsammans
Fotade hundarna
Började gymnasiet vilket gav ny skola, nya lärare och en helt ny klass. En klass som jag idag trivs med, har kommit ganska nära några i klassen. 
 
September
Fotade dressyrtävling
Hade den bästa natten i mitt liv 2012-09-20
 
Oktober
En blogg pause då jag mådde så bra! Sprang 3 ggr i veckan, fina vänner, mycket läxor och en mycket speciell person som tog mycket av min tid både när vi smsade/träffades och då jag hoppades att vi skulle göra det. Blev även sjuk och var borta från skolan en vecka.
 
November
Gick in i en vägg, hade en svår tid då jag var glad att mina vänner hjälpte mig att stå ut och leva vidare. Killar är sviniga och ger bara problem, något jag märkte tydligt här. Men det tog hårt på mig.
 
Fotade Elin då hon hoppade Fresa och Rosie
 
Tävlade Lucy i 70cm och 90cm, åkte av henne en vecka innan tävlingen men gick ändå bra under tävlingen
 
December
Jobbig sitsta veckan i skolan men höll ut. Bästa julavslutningen jag varit på! Så grymt bra och det fick mig på ett strålande humör! Blev sjuk lagom till julafton, fyllde år. Red Lucy en del och hjälpte även pappa en dag då jag hade lite lektion för han typ då han satt på en mjuk Lucy som jag hade ridit fram.
Fotat lite hästar annars inte så mycket annars, var hemma med pappa på nyårsafton och vi åt gott, tittade skräckfilm sedan satt jag själv och kollade på raketerna.
 
 
 
2013-01-01 @ 18:52:19 Händelser Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0