Rudis

Inte haft internet några dagar
I onsdags så red jag Ruda på lektion. Inte ridit henne på säkert ett år så visste inte riktigt vad jag hade att jobba med när jag satt upp. Men det gick faktiskt helt okej. Galoppen hade vi ingen form på, visste inte riktigt hur jag skulle jobba för att få till det men det kommer flera chanser. I slutet i traven så var hon riktigt fin! Hade ett bra stöd och hon blev jätte fin och jobbade på bra! Bra avslut av passet helt enkelt.
Igår så shoppade jag lite på stan med Viktoria. Efter det cyklade jag till mormor och åt tårta (firade min födelsedag lite sent) och därefter bar det av till Viktoria för film, mys, prat och spel! Helmysig dag!
Ruda
 
2013-01-05 @ 18:25:45 Stjärnholm Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0