Absolut Grymt!

Gårdagen på Gröna Lund var, utan att överdriva, helt FANTASTISK! Jag hade det så bra, vi njöt av karusellerna och skrattade.

Personalen var grym, när personalen är de personerna som får en att vilja åka en karusell igen även om man tyckte att den var skitläskig, då har de gjort ett bra jobb!

När jag kom hem så kände jag mig deprimerad, dagen var slut och ingen mera grönan förrän nästa år. Sen fanns det ju såklart en kille i personalen som jag gärna träffar igen - han fick mig att känna mig speciell...

Gick runt hela dagen och sa att jag skulle spela på Dumle-hjulet. Så det sista vi gjorde innan vi åkte hem så gick jag till det, det var ett par andra kvinnor där som hade köpt halv hjulet (10 av 20 rader). Men min tursiffra var inte tagen så jag tog den. För 30kr så fick jag med mig 2kg Dumle hem - inte illa, inte illa alls om jag får säga det själv ;)

Den här dagen vill jag aldrig glömma, en utav de absolut roligaste dagarna jag har spenderat med Viktoria ♥
2013-07-15 @ 23:52:49 Händelser Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0