Få timmar sömn - trött människa

Igår var jag på igångsättningslägret som min ridskola har just nu. Vi ska göra hästarna fina och sätta igång dem innan lektionerna börjar igen.

Natten söndag till måndag så sov jag uselt, kunde inte somna så fick bara några få timmar sömn - vilket resulterade i en väldigt trött tjej nästa dag. Så igår gick jag och la mig strax efter sju då jag var så trött - gissa om det var skönt!

Hände inte så mycket igår i stallet, skrittade hem hästarna från deras sommarbete. Fick sitta på den snälla lilla ponnyn Cojan. Efter det så blev det ryckning av manar resten av dagen, hatar att de vill ha manarna så korta - det gör ont i hjärtat av att ta bort så mycket när manen ändå är så fin...

Bild på mig och Cojan från 2011?
2013-07-30 @ 07:33:00 Ridläger ♥ Permalink


Kommentarer
Postat av: Ebba Lagerström

Jag hatar också att dom rycker manarna så himla korta!!
Hästarna är ju super fina i långa manar!! :)

KRAMKRAM!!

2013-07-30 @ 16:27:24
URL: http://emryttarna.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0