GRÖNA LUND!

Idag så kommer hela dagen att spenderas på Gröna Lund med min fina vän Viktoria. Inga hästar idag och jag kommer heller inte att vara hemma så ingen mera uppdatering än såhär kommer att ske.

I och med att vi skulle dit så hade jag två krav på Viktoria, ska hon åka Frittfall eller gå spökhuset så kommer hon att få gå SJÄLV. Frittfall är det inte en chans att jag åker och spökhuset har jag gått en gång, nu är det gjort och kommer aldrig ske igen ^^
Usch vad läskigt det var!

Kommer njuta av dagen med min vän och bara ha det trevligt, åka massa karuseller och skratta ♥
Viktoria får bjuda på bilden ♥
 


2013-07-14 @ 14:00:00 Allm�nt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0