Sträckning?

Igår när jag satt av Zydansie och var klar med båda damerna så kände jag en värk i mitt högra ben, inget jag tänkte på mer än att jag kan spände det när jag red.

Men jag känner fortfarande av det och speciellt om jag har suttit stilla en stund så gör det ont att gå och det blir automatiskt att jag går på tå. Men vill ju att det ska försvinna så fort som möjligt så försöker att gå på hela foten.
Idag när jag var i stallet så var jag igång hela tiden och då kände jag inget förutom när jag satt på Fresa och skänklade.

Undrar om det kan vara en sträckning eller något, känns liksom som om att muskeln drar ihop sig och att man måste stretcha efter man suttit stilla. Hoppas att jag vaknar och det är borta imorgon så jag ska ut och försöka att springa en sväng med Viktoria
2013-07-10 @ 23:59:41 Allm�nt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0