Trevligt pass på ponny

Idag så red jag bara en häst och idag så travade vi lite också.

Jag fick Bazaar idag, en liten snäll ponny som jag inte har ridit på ett år nu. En ponny som mest går på barnlektioner då han är så snäll så han är inte så van att få jobba med att kröka på nacken och få under bakbenen.

Passet i sig gick jätte bra, det var jätte roligt! Han var stel i början men gjorde mycket serpentiner och då lossnade han, riktigt trevlig ponny som gav mig ett bra stöd i handen att jobba med.
Även traven gick bra och det var så himla roligt, tidigare har jag mest sett honom som den stela ponnyn som inte  är rolig i dressyr då han har huvudet rakt upp - men nu kan jag lite mer och då fick jag se vad även han kan visa för sida ♥
2013-07-31 @ 20:26:10 Ridläger ♥ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0