Uteritt och bad igen ♥

Jag glömde ju skriva att i torsdags så red jag ut med Elin och Sara (en annan tjej från stallet). Vi var ute ganska sent och tog en tur, det var svalt och skönt då.
Jag satt på Fresa och det var ganska mycket galopp, en lång stäcka på ett fält och tillbaka - samt galopp upp för en brant backe ett par gånger så när vi började närma oss stallet så var Fresa väldigt trött. Hon började att skritta saktare och saktare så jag hoppade av och ledde henne den sista biten, hon är ju fortfarande inte riktigt igång så det var krävande för henne.


Igår så red vi och badade med hästarna igen, jag Elin och Johanna. Var väldigt trött och det verkade dem också vara för det var inte mycket prat på vägen dit. Väl där så blåste det ganska mycket så efter att man varit nere i vattnet en gång och sedan kom upp så blev det svinkallt!!

Det var ganska mysigt ändå och Fresa tycker att det är så himla roligt att simma!
Här kommer en bildserie från när vi var påväg upp från det djupa, Cereza kommer och simmar in i oss, jag försöker att putta undan henne och släpper då manen - haha sen försvinner Fresa framför mig och jag glider ner i vattnet ^^


Några andra blandade bilder från igår:
2013-07-20 @ 16:21:56 Bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0