Sommarjobb i kök

Idag var det första dagen på mitt sommarjobb. Visste att jag skulle jobba i köket och tyckte att det skulle bli kul, bilderna jag fått i huvudet var att skära grönsaker och gå ut med mat till de som bor på ålderdomshemmet.

Men fallet blev ej så. Idag har jag stått och hållit på med disk under hela tiden som jag jobbade, tur att jag hade diskhandskar annars skulle mina händer ha murknat bort...

Men återigen, jag är inte bitter då jag vet att det var många som inte fick sommarjobb, är bara lite missnöjd då jag trodde att mitt jobb skulle ge mig lite roligare arbetssysslor.
2013-06-17 @ 20:39:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Elin

Förhoppningsvis får du göra någonting annat också. De kan ju inte sätta någon på att diska en hel sommarpraktik heller?!
Kram kram

2013-06-17 @ 22:03:21
Postat av: Ponnydressyr - Sara

Sv: Hahah jag dog när jag såg det! :''D

2013-06-18 @ 22:53:52
URL: http://sarahermansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0