Dressyrtävling på söndag

Nu har (äntligen) startlistan inför söndagens dressyrtävling kommit upp på hemsidan. Ska tävla en häst som jag ridit ett par gånger bara, tror knappt ens 5. Men det ska bli roligt att få klä upp sig lite med mina, nästan oanvända, tävlingskläder och bli sådär barnsligt nervös.
Jag ska tävla LC:1 vilket är en klass som jag har tävlat några gånger förut så jag kan programmet så det är ju en bra start. Men jag ska iallafall tävla en fin dam och jag hoppas att jag kommer ihåg hur man rider henne.
2013-03-01 @ 22:00:14 Mina tävlingar Permalink


Kommentarer
Postat av: Ebba!

Hejsan!
Kika gärna in mina & min kompis ny startade blogg!
Säg gärna vad du tycker också, skulle göra oss super glada!

Kram!

2013-03-06 @ 17:19:18
URL: http://rabbitstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0