God mat + efterrätt och nu godis...

Var hos mormor idag och vi åt gott, pratade, spelade spel, fikade och tittade i massa gamla fotoalbum ♥
 
Imorgon tar jag och far en promenad med hunden till farmor och äter där. Sen blir det att gå hem, byta om och bege sig till stallet.
Det står lite hoppning på schemat, ska bara känna lite på henne så jag är säker inför söndag. Som det ser ut nu så kommer vi få sällskap av Elin samt en gravid dam ;) Alltid trevligt med sällskap samt lite kunnigare ögon ♥
 
Starlistan inför söndag har också kommit upp och min första start är inte förän 12.30 men kommer ändå vara i stallet tidigt för att pyssla och komma in i tävling nerverna!
 
Fin bild från i sommras på snygg Wilmer och Elin ♥
2013-03-29 @ 22:59:20 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ebba!

Sv: Ja, man blir nog alltid lite chockad när man ramlar av tyvärr!
Och det blir nog så på alla!
Även om det inte gör ont när man ramlar av, för det gjorde faktis inte ont alls, kände inget så jag satte upp direkt & körde på igen!
Man för nog ont 'ändå senare, när man slappnar av liksom!
Då känner man ju i musklerna att man har ramlat & slagit i dom..
Sen så sträcker man sig kanske lite också?
Käns i alla fall bra inför söndag nu & jag är super taggad!

Lycka till för di och Lucy!

Kram Ebba!

2013-03-30 @ 09:51:37
URL: http://rabbitstars.blogg.se
Postat av: Carina

Härligt foto!

2013-03-30 @ 11:31:58
URL: http://viltovackert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0