Planering veckan framåt

Det är såhär det ser ut just nu kortsagt, något kanske kommer till och något kanske försvinner men det märks!
 
Fredag (imorgon) - Till mormor med kusin för lite kvalitetstid ♥
 
Lördag - Till farmor för middag och sedan följer pappa med till stallet på kvällen så jag får hoppa Lucy några hopp som generalrep inför tävlingen dagen efter!
 
Söndag - Tävling, hoppa två klasser med Lucy med bedömningen stilbedömning. Sjukt taggad!!
 
Måndag - Uteritt med Lucy med sällskap av Elin & Fresa ♥
 
Tisdag - Med vid utsläpp samt rida ett pass på Lucy efter det.
 
Onsdag - Med vid utsläpp och på kvällen så ska jag rida dubbelpass. Först mitt pass och sedan rider jag igen för ett missat pass i gruppen direkt efter
 
Torsdag - Med vid utsläpp
 
Fredag - Pyssel/mys och promenad med fin häst ♥
 
Lite blandat fina hundar:
 
 
2013-03-28 @ 23:28:46 Bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0