Tandläkarn, nyinstallad och arbete från marken

Var med när Fresa skulle till tandläkaren, då var även Cereza tvungen att följa med och göra sin första utflykt med transport. Båda hästarna skötte sig galant och det var intressant att följa med och se hur det ser ut och hur det går till när hästarna besöker en tandläkare.

Elins nya häst kom till lilla flättna idag och jag var anlitad som fotograf då det misstänktes att Zydansie skulle flyga runt i hagen när hon släpptes. Men så var inte fallet, Zyd var coollugn och började beta direkt. Hästarna runtomkring var mer nyfikna på Zydansie än hon var på dem kan man säga ^^

Efter det så blev det att ta med Fresa & Cereza till lekhagen och försöka fortsätta att jobba med Fresa lite. Mest för att se om jag kom ihåg från den senaste träningen och även se om jag kunde få till galoppfattningarna.
Men galoppen gick inte alls idag heller, allt annat kändes bra och det var roligt men galoppen får jag inte till. Vet inte om jag ger fel signaler men jag gör det jag minns att Elin sa så det kanske är Fresa som tycker att jag är väldigt tråkig bara :P
Hos tandläkaren:
Zydansie:

Hästar runtomkring:
2013-05-18 @ 17:57:00 Arbete från marken Permalink


Kommentarer
Postat av: EBBA LAGERSTRÖM

Hejsan!

Nya spännande inlägg kommer upp varje dag på min blogg! Åsiktsinlägg, HISS/DISS, bloggar jag läser & sen förskökr jag hylla personer då och då också!

Skulle vara jätte snällt om du ville kika in min blogg och säga vad du tycker!?

Ha en första bra dag!!

Kramar Ebba!

2013-05-21 @ 17:02:24
URL: http://ebbalagerstrom.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0