Intressant uteritt

Blev en uteritt idag efter skolan tillsammans med Elin och de bästa hästarna. Satt på Zydansie till en början och hon skötte sig super, vi hoppade över två diken men de var vatten i dem så det räknas inte ;) ( ogillar när hästarna hoppar över dikten, speciellt då man är barbacka)

Sen satt vi av och upp ett par gånger av olika anledningar och Elin bråkade med mig. Hon satt där och garvade på Fresa och störde mig så det tog x antal försök innan jag väl kom upp utan studds in benen och med min osmidiga kropp ^^
Var i alla fall riktigt trevligt och det bjöd på några skratt, hästarna verkade glada att få undersöka ny skog och allt kändes bara så trevligt! 
Bytte sedan hästar när vi skulle hemåt och allt var så skönt bara, slippa tänka på tider, på planer och irriterande personer. Haft en lite jobbig vecka med personer som fått mig på dåligt humör men det här var den bästa medicinen!

Jag behövde verkligen det här turen med sällskapet och skratten, nu mår jag toppen verkligen <3
Ovisade mysbilder
2013-11-22 @ 22:25:40 Fresa ♥ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0