Ytterligare en skolvecka

Nu har ytterligare en skolvecka passerat, inte mycket bloggning har det varit. Känner att det inte är så kul att jag varje dag skriver att jag har varit i skolan, det här är i regel en hästblogg för det är det som jag tycker är roligast att skriva om. 

Men idag var jag först i skolan och då jag slutade strax efter tolv så passade jag på att gå till Viktorias skola och var med och tittade på deras sista lektion. Lärde i alla fall känna två nya tjejen, Matilda (med h eller inte?) och Denise. Kommer att träffa dem imorgon också och de verkar riktigt trevliga!

Imorgon var planen att jag skulle ut till Elins hästar med då min mor har gjort sig illa så ska jag hem till henne och försöka få henne att tänka på annat. 
Spenderar för lite tid med min kära vän Viktoria känner jag
Svårt att se men jag & Viktoria på en western lektion i somras:
2013-11-08 @ 17:33:41 Allm�nt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0