Det mesta har släppt nu

Hade en stor ångest igår efter hopptävling när jag hade sett klippet, såg inte alls ut som jag hoppades och jag red fruktansvärt dålig. Förhoppningsvis var det bara nerverna som bråkade med mig, för jag hoppas och tror att jag rider bättre än sådär när jag har fullt fokus på det jag ska göra och inte allt runt omkring.

Men jag har också börjat lätta på aggressionen på mig själv, det var som sagt fjärde gången jag hoppade henne och jag sa innan att jag inte skulle sätta en för stor press. Jag ville ju ta mig runt och det gjorde vi, absolut inte lika stilfullt som jag hade hoppats men försöker att inte tänka allt för mycket på det.

Tränade massa bålstabilitet igår då jag inte vill rida sämre för att jag saknar muskler där, så nu har jag skapligt mycket träningsvärk - träningsvärk i några muskler i magen där jag inte ens visste att man hade muskler ^^
2013-10-07 @ 20:08:05 Allm�nt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0