Bulle & bom

Igår så hade min ridgrupp markarbete, vi red för en annan ridlärare än den vi brukar rida för så hon var sjuk. Fick vet att jag skulle ha Bullen, han är en stor häst som är redigt svår att få ihop. 

Men var ändå inte allt för nagativ innan och det är bra, för det gick faktiskt ganska bra. Jag fick en fin form på honom och det kändes faktiskt som om att han lyssnade på mig i ökningarna samt övergångarn. Det var roligt men också sjukt jobbigt, han är mycket häst att rida!
Bild lånad från riskolans hemsida då jag fortfarande inte köpt en hårddisk och lagt över bilderna från den gamla datorn...

bullen_048_okt06.jpg

2013-09-05 @ 20:12:44 Stjärnholm Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0