Dressyr på Frans

Igår så hade jag dressyrlektion på Frans, vi red nere på stubbern och det var ju runt sju till strax innan åtta så det han bli ganska mörkt... 

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om passet, fick ingen bra känsla och tycker att det var ett tråkigt pass. Visst blev han väl någorlunda fin men jag fick inte riktig känsla eller att jag någon gång kände mig nöjd. Haha vad demprimerad jag låter men det var ett tråkigt pass helt enkelt. 

När jag sist red Frans, början av augusti, så hade jag en sjukt bra känsla - då blev han favoriten men men, alla har vi dåliga dagar.
Lånad bild från hemsidan:
2013-09-19 @ 17:52:45 Stjärnholm Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0