Så himla skönt!

Mitt schema har ändrats lite sen skolstarten, först så skulle jag sluta fen över fyra på fredagar. Alltså på en FREDAG av alla dagar?! 
Men nu kommer jag att sluta TJUGO över TOLV! Hoppas innerligt att de inte kommer ändra den dagen för tänk vad mycket man kan hinna med när man kommer hem runt ett. 

Imorgon så ska jag ta med Zydansie på min hopplektion. Ska bli sjukt kul verkligen! Har tittat på klippen från hoppningen nu på tok för många gånger men det ser ju inte helt hemskt ut. Zyd ser så glad ut hela tiden med öronen spikade framåt. Det som kändes mest konstigt under hoppningen var just det att det kändes som om att jag var 50cm över sadeln i nästan varje språng. 

Det var så himla mycket att tänka på men jag tror att hade jag tänkt på att trampa ner hälarna så hade det blivit bättre.
Att tänka på imorgon:
  • Upp med huvudet på henne så hon ser hindrena i god tid

  • Blicken, titta över hindret och inte på hästen

  • Mantag, så jag inte kommer i obalans och drar henne i munnen i hoppen

  • Ner med hälarna
Kommer bli så jobbigt särbehandlad av Elin imorgon (Zyds ägare), det är av ren snällhet hon gör det men det känns så fel. Hon är verkligen en på miljonen och är guldvärd! Så himla snäll i alla lägen och jag har verkligen haft tur som fått/får lära känna henne!
2013-09-10 @ 15:27:02 Zydansie ♥ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0