Viktoria Eva Maria Fors

 
Idag är det din dag...                nu tog orden slut

Jag vill säga så mycket och betydande saker men hjärnan står still. Det är viktigt att man säger till de personer man håller kär hur mycket de betyder för en - imorgon kan det vara för sent. Så det tänker jag göra!

Du är den personen som vet ALLT om mig. Jag har ingen censur på mitt liv för dig och händer något roligt, läskigt eller tråkigt i mitt liv vill jag alltid berätta allt i detalj för dig. Du är den personen som jag har svårast att bråka med för jag hittar då alltid saker som jag vill säga till dig. Vi träffas inte så ofta under veckorna men tror nog vi varje dag har kontakt över mobil eller sociala medier. 
Du är helt fantastisk och det är roligt att vi är så pass lika ur många perspektiv, och ur andra är vi varnadras motsatser. Vi har gjort så mycket bra tillsammans och skapat många minnen och skratt. 

Våran likhet till smak på pojkar kan komma att vara ett problem i framtiden men idag kan vi bara uppskatta och skratta åt det. I värsta fall får vi väll hitta ett par enäggstvillingar med massa bra egenskaper så är det nästa som vi upplever samma sak då. 

Haha vill bara att jag älskar dig underbara du, även när du går mig på nerverna och är motsträvlig när jag så fruktansvärt gärna vill träffa dig. JAG ÄLSKAR DIG!
2014-08-25 @ 21:48:46 Allm�nt Permalink


Kommentarer
Postat av: V

Bästa! :* Håller med om allt du säger. Så länge en av enäggstvillingarna har ett grymt skägg är jag nöjd ;) pöss <3

2014-08-25 @ 23:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0