18år

18år, 936 veckor, 6570 dagar (skottår ej räknat) - så länge har jag funnits på denna planet!
Jag vill säga något klokt och bra som visar att jag lärt mig något värdefullt under denna tid, men att säga det rätta är inte alltid så lätt :)

Jag har varit med om 18 snurr runt jorden och befinner mig nu i utlandet för att fira detta. Nu ses jag som vuxen men har alltid varit den ansvarsfulla typen så jag kommer fortsätta på samma spår som innan. 
Jag hoppas att jag har en grym dag med min far i Thailand idag, och firar att lilla jag idag blivit vuxen :)

Massa bilder på mig, fina som fula som konstiga - men detta är jag!
2014-12-28 @ 10:00:00 Allm�nt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är så fin & härlig min dotter <3 Är en stolt Mamma

2014-12-28 @ 16:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0