Bäst att passa på

Wi-fi är gratis på det här stället som vi är på nu så passar på att blogga lite mer!
 
Idag har vi åkt moppe runt på ön i massa backar, lite nojig då igår när vi tog taxin hit så såg vi en man som stod bredvid en moppe som blödde och fick både huvud och arm bandagerad... Men vi klarade oss bra, såg flera apor på håll och har även matat elefanter med bananer och ananaser. Skitläbbigt till en början men sen blev jag lite småkär :)
 
Igår natt till idag var ett helvete, kommer beskriva det mer när jag kommer hem men kort sagt en på tok för stor insekt och jag fick en smärre ångestattack...
 
Men min starke far kom till undsättning och vi mår bra. Sitter nu med en sprite i handen och tittar ut över havet <3
 
 
2014-12-13 @ 10:17:04 Allm�nt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0