Thailand

Idag åker jag och min far till varmare breddgrader. Vi ska till Thailand och spendera nästan en hel månad där!
Pappa fyller jämt och jag blir 18 så vi slog på stort detta år!
Blir två födelsedagar, julafton samt nyår under tiden jag är borta nu. Hoppas att jag hunnit fixa lite tidsinställda inlägg innan jag åker nu (skriver detta den 26 November).

Om jag har Wi-Fi där nere så ska jag försöka att ordna något inlägg och bara säga hur jag har det :)
(Finns typ inga bilder på mig och min far tsm)
2014-12-05 @ 12:00:00 Allm�nt Permalink


Kommentarer
Postat av: Elin Eriksson

Ha det nu så himla underbart!!!
Grattis x2!!! God jul!!! och Gott nytt år!!! så ses vi nästa år <3

Svar: Haha vad du är fyndig och rimmar ;)
God jul och gott nytt år till dig med! <3
Stella Hagel

2014-12-05 @ 22:27:11
URL: http://misselineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0