Dressyr...

Idag blev det lite dressyrträning för mig på Zydansie med Elin som hjälp. Dressyrsadel på, stor utebana och snygga Zydansie!

Stundvis så gick hon riktigt fint, men jag var typ överallt i sadeln och Zydansie var riktigt pigg. Några bilder är lite oskarpa och de visar inte alls känslan jag hade. Det kändes helt enkelt bättre än vad det såg ut men det är väl just den lägre formen som jag saknar på bilderna. 
Men som sagt nöjd och jag satt på en otroligt glad häst när hon fick länga ut sig i galoppen ^^
 
Elin sa det att nästa lektion för henne så blir det utan stigbyglar, lite rädd för nästa lektion... Haha nej men jag har riktigt svårt att sitta ner på Zydansie i både trav och galopp så jag behöver absolut träna på det! Dock så är jag rädd om min rumpa ;)
Stort tack till Elin för hjälpen även idag och för att hon tog några bilder! Vet att jag har noll kontroll på min kropp och att jag snabbt glömmer så tack för att du orkar tjata på mig O:)
2014-02-23 @ 20:39:00 Zydansie ♥ Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia Krantz

Super fina bilder. Ni är verkligen jätte fina tillsammans. Och galoppbilden är ju för härlig alltså. ;) Och har själv varit med om att ha den där jätte bra känslan och sen på bilderna så ser det mycket sämre ut. I detta fall tycker jag dock att det ser jätte bra ut men jaja. Tycker i alla fall det är känslan som räknas.

svar; Åh tack så mycket! :D

Svar: Tack! :')Helt klart känslan som är viktigast, men alltid kul när andra kan se det man faktiskt känner :)
Stella Hagel

2014-02-23 @ 21:44:41
URL: http://sofiakrantz.webblogg.se
Postat av: Elin Eriksson

Halvtaskig fotograf men försöker väga upp som en bättre tränare ;-)

Ett super pass där ni jobbade fantastiskt ihop. Blir så himla lycklig av att se din otroliga utveckling :-D

Svar: Du är den bästa tränaren! <3
Stella Hagel

2014-02-24 @ 10:20:11
URL: http://misselineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0