Gröntkort

Idag slutade jag vid fyra och efter det blev det hem, hämta hunden och cykla till farmor för mat och prat.
Efter jag kom hem så har jag engagerat mig i att maila och kontakta massa olika personer då jag nu lite desperat har letat efter en gröntkort kurs, förhoppningsvis så blir det lite småtävlingar framöver med Elins hästar och då är det bra att ha gått den kursen :)

Nu efter mycket om och men så har jag fått napp, redan på lördag blir det kurs och ska bli lite spännande, se vad man kan sen innan och vad som är nytt. 
Dock så ströks lördagens planer om en uteritt med bus i skogen på Zydansie med Viktoria och Lucy, vilket var trist. Då gick även planen om en lugn tur i skogen på Maggie med Fresa i handen bort samt att jobba lite AK med Maggie för första gången...
Men förhoppningsvis så blir det ridhus lördag kväll om det fanns någon tid ledig, i så fall blir det lite dressyr samt lite AK om det blir som planerat!

Fullspäckad kväll med mycket tankar
Kände inte att någon bild egentligen passade ^^
2014-02-27 @ 22:11:40 Allm�nt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0