Kallt och blött i skogen

Idag blev det en lång skrittrunda ute i skogen.
Jag satt på Maggie, Elin på Zydansie & Elins mamma på Mango. Maggie är en jäkel på att skritta & vi skrittade ifrån dem hela tiden, så vi fick träna på halter ;)
Maggie är tuff, hon hade aldrig gått där förut men ska gå först och har inget emot att gå ifrån de andra. Det regnade dock konstant och blåste en del så blev frusen, vilket gjorde turen lite jobbigare men ändå härligt att komma ut i skogen!
 
Imorgon så är det lite hoppning planerat i ridhuset, både Zydansie & Maggie ska hoppas. Maggie ska få hoppa några hinder medans Zydansie får lite mer av ett hopp-pass. Ska bli riktigt kul att se hur Maggie beter sig och hur hennes stil är.
Sen är jag riktigt sugen på att hoppa Zydansie igen, tänka extra mycket på handen och bara försöka att få ett flyt med henne igen! Tävlingen var senast jag hoppade henne & det gick bra! Nu är det som sagt handen som Elin hade något som jag skulle försöka få fram sen kanske hindrena blir lite högre allt eftersom :)
2014-02-21 @ 22:54:04 Maggie Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0