Min början med dessa hästar

Kika gärna in på Elins blogg och läs om hur jag & Elin fick kontakten och hur det kommer sig att jag rider hennes hästar idag.
Verkligen riktigt roligt att läsa det, veta vad Elin tänkte i början och hur jag var glatt ovetande om att Fresa bestämmer vilka som får rida henne ;)

Är så otroligt glad över den kontakten jag och Elin har fått, känns som om att vi verkligen klickar! Sen är jag evigt tacksam över att det är jag som får hålla på med hennes underbara hästar <3

Nyaste bilden jag har på Elin är när hon sträcker ut ryggen på Zyd efter en lång tur i skogen ^^:

Haha Zydansie ser helt kobent ut ^^
2014-02-10 @ 19:55:13 Allm�nt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0