Tävling imorgon

Fick ett sms från min mor som frågade om jag var nervös inför imorgon, alltså det är jag inte just nu. Magen kommer säkert bråka med mig imorgon som alla andra dagar när det är tävling men jag är inte orolig. Förra tävlingen gick bra och jag önskar bara att vi får ett samarbete och tar oss runt tillsammans - Zydansie och jag.

Det är en 70cm tävling igen och jag tycker att det är så skönt att tävla en höjd som jag inte tycker ser hög eller läskig ut. En 80-90 bana tycker jag ser hög ut och om då nerverna är där och spökar så blir hela situationen lite pressad. Vi ska hoppa rundan, vi är lite mer uppklädda än en vanlig träning och de som sitter på läktaren är inte där för att döma. Publiken vill se sina barn, barnbarn, vänner eller syskon tävla och om det går tokigt för någon kanske man tycker synd om den. Jag tror och hoppas inte att någon sitter där och dömer, då de själva inte befinner sig i ens egen sits och vet inte vad man har gått igenom innan. 

Imorgon ska vi ha roligt, alla som tävlar!

Ovisad bild på mig och Fresa från våran tävling i somras som gick bra!
2014-02-01 @ 22:11:10 Allm�nt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0