2013

Att bara tänka tillbaka på året som gått kan vara riktigt svårt, så kommer använda min blogg och titta tillbaka på för att minnas. Tar upp någonting som gjordes varje månad

Januari
Fotade Elin tillsammans med Fresa & Rosie i det underbara vinterlandskapet, det var 15 minus men gav riktigt fina bilder!
 
Februari
Fotade massa produkter från PSofSweden, Lucy fick ställa upp som modell

Mars
  • Provade på Akademiskt med Fresa för första gången en kväll när Elin var i ridhuset
  • Hopplektion för Elin på Lucy, hoppade en meter utan stigbyglar
  • Hopptävling med Lucy
Delar med mig av klippet från hopptävlingen bara för att det känns så långt borta nu, det enda jag sitter och tänker på när jag tittar på den nu är att det går segt och att Lucy är så himla lång ^^


April
Finaste Rosie gick bort :'(

Jag bestämde mig för att sluta med Lucy och börja med Fresa som nu var gravid

Träffade Cereza första gången den 27/4, när Cereza bara var 5dagar gammal


Även Zydansie träffade jag för "första gången" i den här månaden, hade sett henne några år tidigare men första klappen

Maj
Försökte lära känna Fresa, Cereza och Elin så snabbt jag kunde.
Zydansie flyttade nu till stallet där Fresa stod då
 
Juni
Satt på Zydansie för första gången den 2:a juni, det har hänt en hel del sen dess:


  • Åkte av Fresa för första gången
  • Jobbade med att diska (sommarjobb)
  • Hoppade Fresa för första gången
 
Juli
Jag och Elin red och badade för första gången på året


Fotade fina Mia & fina Elise

Jag och Elin finfotograferades av hennes vän Micke

Första hopptävlingen på Fresa, 70cm. Första tävlingen för mig borta 
 
Augusti
Red snygga Roxanna


Hade Iris på ett hoppläger
 
Underbar uteritt med Elin, jag på Sweetie och hon på Mango. Vi hoppade och busade runt i skogen, riktigt grym uteritt!
 
September
  • Hoppade Zydansie för första gången på riktigt
  • Hoppade Zydansie på lektion och fick en blåtira, fick också ridförbud och springförbud...
 
  • Kvällar i ridhuset 
  • Fotade Fresa i PS-träns
 
Oktober
Första hopptävlingen på Zydansie, riktigt missnöjd efteråt, men felfritt i 60cm och en rosett
 
  • Slutade på ridskola
  • Tog nya bilder med hästarna, ridbilder med Zyd


John Moore clinic, en otroligt inspirationskälla 
 
November

Hittar inte mycket intressant från november, kollade på Catching Fire, kokade knäck för första gången och spenderade tid i hagen hos hästarna
 
December
Mycket hoppträning som förberedande för tävlingen som var i söndags. Många helgkvällar i ridhuset, tävlade Zydansie med ett bra resultat!
 
Jag har lärt mig massor det här året! Gjort stora framsteg inom ridningen och mitt sätt att rida har förändrats väldigt mycket. Jag har tampats med nervositet vid höga hinder och tävling, med rädsla vid galopp barbacka på fält, men jag har också fått uppleva så mycket bra det här året!

Fantastiska uteritter, nya underbara hästar har jag fått lära känna, tävlat min första tävling borta (träningstävling) och massa skratt. Året 2013 lärde jag mig otroligt mycket och jag hoppas att 2014 också har massa kunskap att bjuda på!

2014-01-01 @ 20:32:10 Allm�nt Permalink


Kommentarer
Postat av: EBBA LAGERSTRÖM

Verkar ju som ett toppen år Stella, man ser väldigt tydligt vilken utveckling du gjort inom hästarna, extremt mycket måste jag säga!

SV : Det var Matilda som fotade. ;) Kolla med henne, någon bild fick hon nog med!

2014-01-03 @ 19:33:16
URL: http://ebbalagerstrom.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0