Självförtroende

Den här grejen som kallas självförtroende är en riktigt bra sak att ha, kanske inte allt för mycket men så mycket att man vågar lita på sig själv. Om någon ger dig kritik så ska man kunna ta det på en bra sätt för man vet att man inte är kass utan att det finns lite saker att förbättra/förfina.

Mina tankar går nu kring en tävling klubbtävling som jag har anmält mig och Zyd till, den är nästa helg.

Jag har haft ett ganska bra självförtroende en tid men nu kan jag inte hitta det någonstans i mig, hade en lite dålig träning med Zydansie och nu tvivlar jag otroligt mycket på mig själv. Det är så himla stört hela situationen, det är ju inte så att jag tror att jag gått och tappat min erfarenhet i ridningen - jag har inte blivit sämre!

Det är otroligt jobbigt att tvivla på sig själv, jag vill så fruktansvärt gärna klara av att hoppa Zyd på ett bra sätt och att ha roligt med henne. Tycker om henne så fruktansvärt mycket verkligen, så mycket så att det gör ont. Min kärlek till Zydansie har slagit mig med häpnad, har inte känt henne så länge än men hon har verkligen imponerat på mig!

"Work it harder, make it better,
do it faster, makes us stronger,
more than ever, never over,
Our work is never over."

"What doesn´t kill you makes a fighter"

Om det är någon som jag klarar det här med så är det ZYDANSIE <3
 
2014-01-24 @ 21:00:24 Zydansie ♥ Permalink


Kommentarer
Postat av: evie

Rätt tänkt! :) självförtroende är i mycket en fråga om attityd, det är alltså något man kan ge sig själv. Låter kanske flummigt men det handlar så mycket om hur man tänker. I situationer med nya människor brukar jag tänka att de vet ingenting om mig och så kör jag all in... för så vitt de vet har jag extremt bra självförtroende och vet precis vad jag gör (fast jag oftast känner att jag inte har en susning ... men jag tutar och kör ändå haha)

2014-01-24 @ 21:10:44
URL: http://www.evieastrom.blogg.se
Postat av: estrid

Kära lilla du! Vad kan hända? Upp i sadeln och ha kul så kommer det där andra av sig själv. :-)

2014-01-24 @ 21:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0