Utveckling

Det kan vara riktigt svårt att se sin egna utveckling, visar då två bilder som har ungefär 5 månader emellan varandra:
 
 
Jag rätar mer på mig, fortfarande inte helt hundra här men om jag tog upp blicken skulle det bli mycket bättre.
Bättre handposition 
Bättre tramp i stigbygeln 
Sen är det också en mycket bättre form som jag kan få Zydansie i, den absolut tydligaste utveckligen! Även om man kanske skulle vilja ha henne ytterligare lite längre i formen, men det kommer!
2014-01-28 @ 12:00:00 Zydansie ♥ Permalink


Kommentarer
Postat av: Elin Ringqvist

Man ser verkligen skillnad, du är så duktig på att rida! :D

2014-01-28 @ 14:42:26
URL: http://ringqvistelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stor skillnad på både häst och ryttare =D
En resa ni gjort tillsammans med ett underbart resultat <3

2014-01-28 @ 21:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0