Bränna + mjukgörande

Förmiddagen spenderades på sjön med pappa och Kasper, smorde in mig med solskyddsfaktor men efter dessa fyra timmar så är jag röd och öm på stora delar av kroppen. Att man aldrig lär sig...
Tog en bild på Kasper som jobbar för fullt med att rensa havet ;)
 
Efter det stack pappa och jag till Bolero. Pappa skulle rida men det hela slutade med att han satt av och att jag red istället. Pappa är krasslig och hade ingen ork så jag fick sitta upp istället. Jobbade mycket mjukgörande med volter och serpentiner samt att han skulle vara lyhörd och svara för små hjälper. Även en del tempoväxlingar och där lyssnade han riktigt bra!
Bild som pappa tog på galopparbetet idag :)
2014-07-10 @ 22:49:55 Bolero Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0