Galet bra dag!

Blev ingen uppdatering igår då jag var iväg tidigt på morgonen till sent på kvällen. 

Var iväg och firade Jeppe, Mangos ägares sambo, han har fyllt jämt och ville uppleva en skräckfilm i stort sett. Så jag, Elin, Mia, Jeppe med flera åkte iväg i en liten buss mot Örebro där eventet skulle äga rum. En otroligt varm tur då AC:n var ur funktion och luften stod helt stilla där bak där jag och Elin satt. 

Blev ett stopp på donken där vi mötte upp tre till om jag inte minns fel, samt fyllde på magarna. Sen rullade vi vidare till Batalj, som skulle hålla i eventet Zombie Escape. Blev en liten nervös väntetid ute i solen innan vi togs emot då de innan oss hade dragit ut lite på tiden. 

Sen blev det dags för smink! En trevlig påg som la på mitt smink och tyckte själv att jag såg snuskig ut. Jag blev den här oskyldiga flickan som mest bara lockade på Jesper så andra flög på honom. Sjöng en retsam melodi och hade två tofsar samt en blodig klänning - en roll som passade mig bra!

Sen genomförde vi det hela, jag var den räddaste zombien av oss när vi bytte position för att skrämma han igen på nästa våning vilket alla tyckte var kul - så det var inte bara Jesper som blev skrämd igår ;) Jäklar vad kul det var att skrämmas och planera med de andra, vi var i små grupper och försökte att hjälpas åt för att han skulle bli så rädd som möjligt. Jag var som nämnt mest lockbete och man fick verkligen gå in i rollen och spela teater. 
Hoppas verkligen att vi kommer göra om detta, var många fler som var sugna på det och vi hade det riktigt bra. Så länge jag själv slipper bli offer så är jag toknöjd!

Sen på kvällen gick vi ut och åt på restaurang med färg i ansiktet - folk tittade och jag kan inte förstå varför ;)

Helt fantastiskt bra dag med grymma männsikor, många nya ansikten men dock så härliga ändå!
2014-07-13 @ 19:39:48 Händelser Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0