Vandring, fyrkanter, smalben och promenad mitt i natten

Det senaste dygnet har jag genomfört en vandring och en halv övernattning med några från skolan som går samma årskurs som mig. Hamnade med ett toppen gäng och kunde inte vara mer nöjd över det glada sällskapet - alla pratade som vi känt varandra hela våra liv!

Gick långt, fötterna värkte, skavsår, skratt, värk i axlar, trevliga konversationer och sedan var vi på plats. Hade en helgrym kväll som mest spenderades ute i det lite halvgråa vädret men även några timmar i tältet där det pratades om allt mellan himmel och jord, var även folk som fick paddor inslängda i tälten - glad att jag aldrig somnade så man hade koll! Ingen sömn och strax innan fyra på natten började vi packa ihop tältet och promenerade tillsammans hemåt innan folk skiljdes åt, helt grymt var det och verkligen kvalitetstid på hög nivå - gillar många från gruppen mycket mer nu!
2014-06-05 @ 22:10:00 Allm�nt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbar bild,är min fina tjej<3

2014-06-06 @ 11:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0