Det närmar sig min första flygning

Skrev rubriken och sen tog orden slut...

Vill blogga men vet inte vad det är jag vill få fram, lyssnar för tillfället på bra musik på spotiy och tvättar lite kläder som jag ska ha med till Spanien.
 
Svartsjuka är en otroligt jobbig grej, både i kärlek och vänskap. Vill vara den där personen som får tillbringa mycket tid med den där vännen, vill vara personen som får rida med på turer istället för att vara i skolan.
Elin skickade en bild på Cereza till mig förut, det var riktigt länge sedan jag klappade den där lilla hästen på riktigt nu så saknar henne känner jag!

Stora tjejen!
2014-03-07 @ 16:49:59 Allm�nt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0