Bondbränna och mys

Igår efter skolan så spenderade jag eftermiddagen och kvällen tillsammans med några vänner. Kollade på ena tjejens fotbollsträning innan vi stack hem för mat och film. Otroligt mysig eftermiddag i kompisars tecken. 

Idag så har jag spenderat förmiddagen några timmar med att kolla på amerikansk fotboll, en kille från klassen hade match så det är första gången jag ser en sådan match live. Fotade en hel del, riktigt kul att fota en så pass fysisk sport då det blir lite roliga och effektfulla bilder! Nu är jag röd på ena halvan av kroppen typ då solen endast låg på från ett håll ;)
Det tråkiga med både igår och idag är att jag inte är frisk, har åkt på en ordentlig förskyldning och borde egentligen inte ha gått på matchen idag då jag var helt slut på vägen hem sen - psykiskt. I och med att jag inte alls mådde bra så blev det ingen ridning nu under kvällen vilket var planen, riktigt trist då jag verkligen sett fram emot det dressyrpasset!
2014-05-17 @ 22:14:56 Bilder Permalink


Kommentarer
Postat av: Anneli(Mamma)

Du är jätte duktig att fota
min älskade dotter.
Mamma<3

2014-05-18 @ 14:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0