Genrepet

Igår så blev det lite mer dressyr, red båda hästarna som jag ska tävla på söndag och red igenom programmet. 
Maggie - kändes bättre än i måndags, hon kändes med mig och om något så var hon pigg! Sen är galoppen och avbrotten våra svaga kort vilket jag vet och försöker att inte bli för besviken på (:

Fresa - helt sjukt pigg och ofokuserad! Hade jätte svårt att ta mig genom programmet då hon var överallt och ingenstans samt blev rädd för minsta lilla. Var faktiskt inte mycket alls som gick bra med henne - Elin sa då att genrep ska gå dåligt så får hoppas att det är så ;)
Både taggad och lite rädd inför söndag, kul att göra oss fina och visa upp oss men rädd för att det ska gå dåligt och att jag kommer bli besviken... Ska jobba på att inte ha några krav på mig eller hästarna utan bara ta oss igenom så gott vi kan.
2014-05-23 @ 19:03:12 Fresa ♥ Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia Krantz

Önskar dig lycka till med båda hästarna! Det går säkert bra ska du se. :) Jag brukar försöka gå in med inställningen att det får gå som det går, då blir man inte besviken om det går dåligt. Vet annars hur det är när man är taggad på att det ska gå bra men så gör det inte det.

2014-05-23 @ 20:54:25
URL: http://sofiakrantz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0