Stressfia!!

Nu innan jag far till utlandet med min far så har jag otroligt mycket i skolan! Det tar upp det mesta av min tid nu då jag vill göra bra ifrån mig på alla examinationer innan ledigheten!
 
Var ute hos damerna i lördags iaf. Cereza borstade jag av två gånger ordentligt men hon visade tydligt att hon ville ha lera på sin päls! 
Sen var det en otroligt tjurig Zyd som fick göra sig av med massa aggressioner i galopp när jag stod på backen. Hon stampade, bockade och kickade - vildhäst! Sen när hon slutade med det så stod hon och åt gräs en stund och frustade mellan tuggorna. Hon verkade nu väldigt till freds och nöjd - skönt att se :)
 
Fresa var ett energiknippe för sig, en del galopp för även henne och efter det lite mer seriöst jobb med AK!
2014-11-25 @ 20:55:34 Allm�nt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0