Ridningen

Jag hade Ferdy i onsdags på stjärnholm...
Och det är verkligen inte min typ av ponny. Och det gick verkligen inte i onsdags heller satt ner hela lektionen utan stigläder men även om man slappnar av och så, så får man jätte ont i rumpan för Ferdys sadel är verkligen sten hård :O  Usch vad ont i rumpan jag fick :O Och sen vet han inte hur man "går på tygeln" så han går men rak hals & typ stretar emot om man försöker ta tygeln lite... Nej inte ett dugg kul. Men sen nästa vecka så är det sista ridningen så vi fick önska häst & vad man skulle göra...
Jag önskade hästarna:
1:Gandini
2:Bullen
3.Sofus

Och så vill jag att vi ska rida barbacka & typ enskilt :D Jag kommer rida barbacka vilken av dem tre hästarna jag än får :D Får jag Bullen så kommer nog mitt ansikte  se smärtsamt ut ;P


Ferdy ^^
2010-12-17 @ 20:58:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Amanda

ferdy är ju jätte rolig ^^ han är den ponnyn jag vill rida om jag får rida ponny nån gång :) han är riktigt härlig när han går fram till bettet ordentligt :)

2010-12-17 @ 21:53:26
URL: http://sniglorf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0