Min dag (a) <3

Min dag började med att Jag & Emma åkte med Emmas plast/låtsas mamma till Alex <3 Sen fixade vi i stallet & så :) Sen blev det att rida barbacka på banan & jag fick använda mina nya termoridbyxer & min nya vinterstalljacka & jag kan lova er att jag inte frös ^^
Men ja vi red runt på banan & Alex var pigg,glad & väldigt arbetvillig & det var jätte kul för han gick jätte fint i skritten (a). Men i galoppen var han väldigt stark, fast han rusade inte iväg med mig idag utan jag hade kontroll på läget (: .
Men sen åkte vi hem med emmas bror...
När jag kom hem fixade jag fram lite fika & lagom till att jag var klar kom pappa & farmor. Då fick jag mina presenter & det var:
1. 2 ljusstakar typ men det var en tomte & tomtemor alltså dem hade ljusstakarna i huvudet typ... Men dem var jätte söta iallafall!

2. En Parfym.

3. Ett underställ!

4. En rid huva (ser ut som en rånarluva).

5. Dem bästa av dem alla : En privatlektion påp stjärnholm (a).

Jag ska nog ha Alex på privatlektionen & jag rider helst för Emily tror jag :)

  

2010-12-28 @ 17:02:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: ellen

sv: hoppas att du åker dit nån dag.. <3

2010-12-28 @ 23:50:21
URL: http://dressyrtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0