Dougle!

Hej alla glada :D
Jag tänkte skriva lite om Alex hag & stallkompis... Han är en Highlander som stog på ridskolan örstigsnäs förut men är nu pensionerad. Han stog på örstigsnäs när jag började rida för då red jag där men sen bytte jag till stjärnholm så jag vet inte riktigt när han blev pensionerad men men. Jag var i alla fall med på min första dressyr tävling med honom :D Haha jag fick han knappt att trava ;P Aja här kommer lite bilder <3


Jag på Alex & Linn Lordell på Dougle


Vet inte om ni ser det men här hoppade han upp i luften för att sen bocka för han tror att jag ger mig då ;P

/ Stella den snälla <3
2010-11-24 @ 15:27:07 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: hanna

hej , känner du nån som letar medryttare ?

ferresten är dt dougle som är så lätt att tränsa ? :D(a)

2010-12-13 @ 17:58:40
URL: http://ponnytjejer.bloggplatsen.se
Postat av: emma

grymt söta bilder på Dougle :P

2010-12-17 @ 21:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0