Snö!

Snö är mysig & fin men när man ska cykla då vägarna inte är plogade,växeln har låst sig på den trögsta växeln & snöstorm + motvind! Då är snön inte lika mysig längre! Det tog mig 45min att cykla till stjärnholm för SUS möte när det i vanliga fall tar mellan 5-15 min! Sen kom mamma & hämtade upp mig efter mötet för jag protesterade att cykla i den snön ända till bränn ekeby för att mocka & så. Det skulle säkert ha tagit typ 1 & en halv timma. Men hon hämtade mig. När vi kom fram började jag mocka & så medans mamma tog en promenad med Tigra (valpen) & Titti (alex ägare) & Tittis hund Ludde :D Sen när jag var klar & dem inte kommit tillbaka ännu så gick jag & skulle hälsa på hästarna. Och dem var jätte gulliga båda pulsade sig fram i snön till mig :D Sen åkte vi till stjärnholm igen... Hämtade min cykel, vi la den i bagage lyckan, sen åkte vi hem & nu sitter jag här :D

Tusen tack bästa mamma som skjutsade mig <3:D

2010-11-28 @ 14:48:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: ellen

Förlåt att jag inte kunde komma.. Säg till när du vill att jag ska komma så fixar jag det på något sätt!

Love ya <3

2010-11-29 @ 11:24:19
URL: http://dressyrtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0