1 maj?

Den 1 maj så är det en dressyrtävling på stjärnholm...
Den dagen har jag Alex men jag skulle vilja rådfråga er här på bloggen vad ni tycker.
Ska jag fortsätta att träna med Alex hemma på ridbanan & ta med han på min lektion när det går & så eller ska jag chansa/satsa på tävlingen den 1 maj & så får det gå som det går?
Tycker att den kommer ganska snabbt inpå eftersom att det bara är om en vecka. Kommer i sådana fall tävla L:C1 & det har jag gjort förut men inte med Alex.
2011-04-24 @ 17:09:49 Mina tävlingar Permalink


Kommentarer
Postat av: aa

för det första så äre en LC:2 och för det andra, kör! (:

2011-04-24 @ 19:00:52
Postat av: ellen

täävlaaaa :D

2011-04-24 @ 22:53:58
URL: http://eellenaanna.blogg.se/
Postat av: SOFIE

LC är ett lätt program så det borde inte vara något problem för er, alex är väl ganska så rutinerad om jag inte minns fel så det går nog super bra! :)

2011-04-29 @ 22:29:25
URL: http://jsjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0