Hoppning på onsdag :D

Gud vad jag längtar till på onsdag ☺ Vi har nämligen hoppning & jag har inte hoppat på jätte länge länns det som iallafall! I onsdags efter min lektion gick jag & Viktoria till kontoret & önskade hästar ^^ Jag vet att en duktig ryttare ska kunna rida vilken häst som helst men jag var sugen på dem jag önskade & skrev därför ner dem :) Jag önskade först Majsan för jag tycker hon är en mysig ponny i sig & får man henne att vilja hoppa på lektionen då är det jätte kul för hon kan verkligen när hon vill :)
Sen önskade jag Bullen också & tänker nu i efterhand att om jag får honom så kommer dem i min grupp få en lite rolig syn med tanke på att han är "ganska" stor & jag är inte den längsta men inte heller kort. Jag önskade honom för jag fick honom i sommras (jag red i min andra grupp då) men hade ont i knät så jag hoppade bara något enstaka hinder & då var han duktig. Så jag vill helt enkelt se vad han går för :)
Viktoria önskade Tirana & Majsan & varför & lite så vet jag inte ^^


Majsan

Bullen


/Stella den snälla ♥
2011-01-24 @ 17:23:52 Stjärnholm Permalink


Kommentarer
Postat av: Vikki

Blev du tvungen at skriva mitt namn understruet? :)

2011-01-24 @ 18:27:24
URL: http://vikkiflum.blogg.se/
Postat av: amanda

Bullen är bäst att hoppa ;) alltid säker och brukar hoppa oavsett vad som blir fel, hah! Man känner sig alltid trygg och han kan hoppa riktigt bra på höga höjder också ;)

2011-01-24 @ 19:26:09
URL: http://sniglorf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0